Ideea de a face un program care să genereze automat un dosar ssm complet ne-a venit acum doi ani din dorinţa de face mai eficient acest proces şi a aduce pe piaţa un instrument care poate fi folosit de oricine. După finalizarea programului, inspectorii noştrii l-au alimentat cu informaţii specifice fiecărui domeniu de activitate şi meserie. O muncă migăloasă de alocare de documente (instrucţiuni proprii ssm, evaluări de riscuri de accidentare, planuri de prevenire şi protecţie, tematici de instruire, etc.), de echipamente individuale de protecţie precum şi de legislaţie.

Nu a fost simplu să creăm o interfaţă care să fie simplă şi pe înţelesul oricui, specialist sau nu, dar am reuşit. Astfel că introducând doar trei variabile, în trei paşi, reuşeşti să generezi un dosar complet conform legislaţiei în vigoare.

Cei trei paşi sunt:

1. Alegerea domeniului de activitate

2. Alegerea meseriilor din cadrul firmei

3. Introducerea datelor de identificare a firmei

Alegând un domeniu de activitate şi denumirile meseriilor din cadrul firmei se generează în fundal un proces care selectează doar informaţiile aferente selecţiei. După ce introduci numele firmei, acesta se va regăsi pe toate documentele generate.

Ce primeşti

Un fişier pe care îl descarci. Aici găseşti documentele personalizate în format pdf, aşezate în ordine, gata de printat şi îndosariat.

Pare simplu? Este.

În site este un chat disponibil iar un operator te poate ghida prin toţi paşii, de la generarea dosarului la printare.

 

Share: